2010. július 21., szerda

Dudva, muhar

Ma belegyalogoltak a lelkembe. Az történt ugyanis, hogy tökig érő gazokról meg elzárt teraszról olvastam valahol, egy hozzászólásban, az én csodálatos, csupazöld törzshelyemmel kapcsolatban. Pedig ez nagyon nem igaz, de nem ám! Se nem gazos, se nem lezárt. Sőt nagyon is él!

Hiszen én minden nap feljövök ide, ahová a gyönyörű, üveg panorámalift repít fel és ahol a templomtornyokat számolgatva kavarom a kávémat. Meg a szart néha. Ezt olvastam tehát egy cikkhez szólva hozzá: „Javasolnám továbbá a Főépítész úrnak, hogy a milliárdokért épített Kölcsey tetején "lévő" kertes tetőterasz állapotán és funkcióján mélázzon már el egy kicsit!!! Mert a "tökig érő gaz" gondosan el van zárva a látogatók elől...”

Holott ezt a kertet az AKSD alakította ki, a zöldövezeti, parképítési munkáit ez a cég csinálta, benne van a referenciaanyagukban. És annak idején tartott itt bejárást, helyszínit (mint most a Romkertben) Kósa Lajos is, fent mászkáltak az üres teraszon a polgármesteri meghívásra összegyűlt újságírók, az esti eszemiszom előtti kultúrprogram részeként. És rendezett ugyancsak itt Szent Iván-éji sajtótájékoztatót Halász János kulturális alpolgár, amin a kumiszhoz hasonló italtól mindenki öklendezett, mert azt hitték, bélíz. Pedig micsoda éjszaka volt az! A bűbáj, a varázslat éjjele, amikor minden megtörténhetett, pláne, hogy Halász volt a rituálé mágusa.

Istenem, de szép is volt…

Még hogy az én csupazöld teraszomon gaz van tökig meg kihaltság! Ilyen otrombaságot csak olyan ember mondhat, aki kicsit se a föld felett jár.

4 megjegyzés:

  1. A gazok a Parlamentben vannak, nem a kertekben, és egyre több állampolgár allergiás már rájuk. Egyre időszerűbbé válik egy országos gyomirtás.

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. http://debi.blog.hu/

    Csak a gazról jutott eszembe.

    VálaszTörlés
  4. méhészborznak: nem tudom, mit távolítottam el,szándékosan biztos semmit. :) A gazos összecsengésünket láttam! Köszi!

    VálaszTörlés